Det där med att uppleva gamla minnen med finaste vännen

Har haft en underbar eftermiddag med min fina Hanna.
Vi har disskuterat vad vi vill göra när vi blir stora och kommit fram till att vi faktiskt inte har någon aning. Vad finns det för jobb? 1000 och 3.
Hanna frågade mig vad jag ville jobba med om jag fick drömma helt fritt och jag hade ingen aning. Jag har ingen konstig dröm om att typ bli stylist eller make upartist eller modell (ja jag fick ju drömma) eller advokat eller artist eller skådepelerska. Jag har alltid velat jobba med barn och det antar jag att jag fortfarande vill. Måste alla fall bestämma mig helt innan jag börjar plugga igen.
Vi tog oss också tid att disskutera det här med inredning och kom fram till att vi verkligen inte har samma smak. Hanna vill bo i ett sterilt vitt sjukhus medans jag vill bo i en färgglad cirkus. Nä då Hanna vill ha det snyggt, fräscht, vitt och stilrent medans jag älskar färg, mycket prydnadsaker och massa kort. Jag älskar träfärger på möbler och hon vill ha svart vit. Behöver jag nämna att Hanna längter efter att jag ska hjälpa till och inreda hennes och Lukas lägenhet ;)
Fina Hanna och jag tog oss också en promenad längst minnenas stig. Det vill säga till skogen där vi spenderade så mycket tid som barn.
- Minns du grushögarna vi hoppade i?
- Ja och hur mycket skäll vi fick när vi kom hem.
- Min mamma pratar fortfarande om hur mycket vi stökade ner när vi bakade. Mjöl på gardinerna och socker över hela bänkarna.
- Min mamma med, om de stora chokladbollarna vi gjorde.
Och hygget, Sagoland, att plaska över bäcken istället för att gå på stigen var också sådant som kom på tal. Mycket minnen har vi min fina vän<3

Kommer sakna dig så mycket när du flyttar, Hjärtat <3


Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanniis

Haha, ja det kom upp mycket intressent igår när vi pratade. Inredning, framtid, jobbiga pojkvänner & minnen <3

2011-04-12 @ 21:34:35
URL: http://hannathomasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0