Solen skiner idag med :)

Ska snart iväg och jobba. Provade att göra som Hanna och gå upp tidigt så man hinner göra allt man vill och det är nog det är nog något jag ska prova igen ;) Brukar sova tills det bara är 20-30 min innan jag ska åka så då blir det till att rusa upp ur sängen, slänga på sig kläder och smink samtidigt som man äter frukost. Men att hinna sminka sig i lugn och ro, äta frukost utan att stressa och kunna välja kläder inte bara ta det första bästa man hittar, det funkar det med ;)

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanniis

Ja visst är det så mycket skönare !

Fast idag klev jag upp för tidigt i onödan :S

2011-04-18 @ 15:39:27
URL: http://hannathomasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0