synliga åldrandets för och nackdelar

Asså jag blir helt trött på tanten på pressbyrån. Vet inte hur många gånger jag köpt snus av henne och varje gång envisas hon med att jag ska visa legitimation. Ser jag inte ut att vara äldre än 17?

Men å andra sidan så åkte vi på barnbiljetten nästan hela tiden i Hbg. Gött, gött så ibland är det bra att inte se så gammal ut. Får väl hoppas att jag fortfarnade ser ung ut när jag blir gammal och vill se ung ut.


17                                                                          22

okej skillnaden kanske inte var så stor som jag hade tänkt mig. Men jag ser alla fall INTE ut att vara 17 år.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanniis

Hahaa ..min lilla 17åring <3

2011-04-07 @ 19:09:04
URL: http://hannathomasdotter.blogg.se/
Postat av: Hanniis

Hahaa ..min lilla 17åring <3

2011-04-07 @ 19:10:23
URL: http://hannathomasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0