Vakna upp och höra fågelkvitter

Det är underbart !
Mannen jobbar till tre idag, funderar på vad jag ska göra fram tills dess ..
Lägenheten behöver städas eftersom vi får besök av Sandra, Oskar och Hanna ikväll - Myyys !
Men jag är inte det minsta sugen på att städa, funderar på att stoppa hörlurarna i öronen och ta med hunden ut på långpromenad. Men innan något av detta ska göras så blir det frulle .. Kanske ute på balkongen :)

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanniis

Städade inte du den nyss ? ;D

Kom & gör mig sällskap istället <3

2011-04-16 @ 12:15:48
URL: http://hannathomasdotter.blogg.se/
Postat av: Ida

Det tråkigaste med städning är att det så snabbt blir stökigt igen så man måste göra om allt !

2011-04-17 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0