Lördag

Nu har jag äntligen kommit igång med julstädningen, och det behövdes kan jag tala om ! Och pysmysig julgardiner har kommit på plats. Nästan alla julklappar är inslagna och ligger så fint framför vår julpalm (som bay the way är pyntad med glitter och röda kulor.)

Efter femtioelva klädbyten tror jag att jag bestämt mig vad jag ska ha på mig hon Manda ikväll.. Sipprar på första (av många) groggen och känner hur festkänslan börjar infinna sig. Tror på en toppen kväll.


Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanniis

Det är visst inne med julpalmer i år!

Har också en med glitter i & paket under :) Fiiint!

2011-12-17 @ 22:13:54
URL: http://hannathomasdotter.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja visst är det :)

2011-12-18 @ 01:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0