så enkelt, så enkelt att bara ett barn klarar av det

Dags att öka träningen och tänka på kosten lite mer tror jag. Denna veckan är det två söte barn som frågat om jag har en bebis i magen. Tur att det inte var för några år sen då hade jag brutit ihop, nu bara ler jag och säger att jag inte ska ha barn än på flera år och att det är julmaten som är i magen.
Barn är för härliga de säger verkligen vad de tycker och tänker. Vill du ha ett ärligt svar så fråga att barn. Att svara ärligt är enkelt men ibland så enkelt att bara ett barn klarar av det.
Bebis eller julmat?

Mannen säger att det är dags att storstäda lyan imorgon. Kanske är på tiden. Hur kan det vara så svårt att hålla ordning fast man bara är två som delar på tre rum, kök och badrum? Jag är verkligen född till slarvmaja ! Visst tycker jag det är underbart när det är välstädat men lite stök stör inte mig (tur att det inte är mig du ska flytta ihop med Hannsing)

Imorgon blir det lite vin och spel med några fina hos Hanna- gillat`
Björn och jag hade bjudning för några helger sen

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Den där Lavve

Haha, ja dessa underbara barn ;)



Myspys kväll hos mig <3

2011-02-04 @ 22:33:24
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0