Delmål och start vikt

Idag visade min våg 67.9 och jag var överlycklig :) !! Har inte varit under 68 sen någon gång på högstadiet. Sakta men säkert gå det ner.

Längd: 165
Startvikt: 70.4
Delmål: 65

65 kilo ska nås innan jul. Ska börja träna mer efter sommaren och köra mer ordentligt med herbalife.
Känner mig jätte motiverad.

Igår var jag ute på årets första löparrunda och jag höll på att dö ! Nu är det bevisat, min kondis suger ! men, men det är bara att ta sig i kragen och bygga upp en ny. Längtar tills Oktober då Sandra kommer flytta hit och börja träna med mig. Hanna skötte bara sitt jobb i början sen lockade tv, soffmys och skitsnack mer ;)

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Vad duktig du är. Du går ju ner jättesnabbt. Bra jobbat :) Ja i höst ska det tränas. Men soffhäng, tv och skitsnack måste vi också unna oss och hinna med :)

2011-07-06 @ 16:12:24
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, får jag skulden nu?! ;P Tur Sandra blir en bättre hjälp! Ni & era vikter, fan ni är ju snygga som ni är<3

2011-07-06 @ 21:02:03
Postat av: Ida

sandra: visst ska det bli tid med massa mys med !

Hanna: nädå, tyckte också att soffan lockade mer men det får jag sota för nu ;)

2011-07-06 @ 21:08:39
Postat av: Anonym

sandra: visst ska det bli tid med massa mys med !

Hanna: nädå, tyckte också att soffan lockade mer men det får jag sota för nu ;)

2011-07-06 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0