Härligt samtal från fin vän <3

HannaDarling ringde mig för en stund sedan. Hon skulle "hämnas" för att jag ringt henne när jag bartade i lördags. Som vanligt var det jätte kul att höra från henne. Men nu vill jag träffa henne snart och inte bara höras via telefon. Augustifesten jag längtar !! Förhoppningsvis blir det även att jag drar till Motala en sväng vecka 32 när Björn börjat jobba. Har jag tur får jag även Sandra och Manda med mig.


Min fotograf. (bäst att hon över för hon ska fota på mitt bröllop, när det nu blir av ;)

Sötaste delen i samtalet var när Hanna berättade att förra gången de var här gav Björn henne sitt gula arbetskort med en bild på sig själv på. För att hon "skulle minnas honom så när hon träffade honom på klassträffar om flera år". Han är väl för charmig ändå då den där Bear <3 När jag frågade honom om detta hade han inget minne alls att han hade gett bort den. Men han hade funderat på vart brickan tagit vägen.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanna

Haha.. hade han funderat på vart han gjort av den?! Björn då! Han som var så arg på den där lappen :P

2011-07-05 @ 13:54:15
URL: http://hannathomasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0