Imorgon är en ny dag



Denna helgen har det inte gått så bra med min herbalife. Whay too muth alkohol, pizza, hamburgare och annat sånt där gott som nu ska minskas drastiskt ! Men imorgon är en ny dag och då ska jag börja om igen. Måste försöka komma igång med träningen också. Imorgon blir det promenad eller cykling till östanskog för att lämna tillbaka linnet jag lånade av Fanny. Det är ju alltid en början. Björn skulle beställa pizza från det nyöppnade stället men jag ska banne mig hålla mig till shake och lax + sallad imorgon. Dagarna fram till fredag ska vara nyttiga och jag ska motionera för på fredag är kommer kalorierna rinna in i form av alkohol då det är Mandys inflyttningfest på fredag.
Ett STORT lycka till från mig till mig !!

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Jag hejar på dig också :), det är bara att bestämma sig så går det. Försök att hålla det i veckorna i alla fall nu i början, så får du ta helgerna sen efter sommaren kanske..

2011-07-05 @ 10:23:35
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tror på dig, du kan om du bara envisas lite med dig själv! Du är min sockerbit iallafall <3 Hoppas ni får kul hos Mandy! :)

2011-07-05 @ 13:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0