Inga barn här på ett tag

Var barnvakt åt Fredric och Lisa idag. En söndrig lampa en skrämd hund, några irriterade grannar och en milkshakig soffa senare kom Björn fram till att vi inte skulle ha barn än på tio år.
Jag däremot tycker det är jätte mysigt när de är här eller när jag är hemma och passar dem. Var även i lekparken en sväng och Lisa fick upp mig i en klättergrej. Kan ju säga så här, jag var inte smidig när jag var liten och jag har f*n inte blivit smidigare med åren ;)
Var även hemma hos Frida och Fredrik igår och såg deras lilla sötnos Tilia. Inte annat än att man blir lite sugen. Men det för dröja några år, vill ju ha en utbildning först. För nöja mig med att gosa med Fridas lilla plutta då och då och passa kusinerna ibland.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0