Blonde and Blonder planerar

Mysig fika med Mandy idag. Vi har kommit fram till att det måste hända något. Typ nu eller ännu hellre snabbare än så.
Började prata om att vi ska åka utomlands tre månader i februari eller kanske en sistaminuten resa snart och Manda kom med förslaget att vi skulle åka till Göterborg en helg och sen sa sötbullen "vi kan ju åka till Sävesjö och bada" hahaha jag höll på att garva ihjäl mig ! Från tre månder i indien till att åka till Sävesjö och bada. Du är bäst bruden<3

Men allvarligt så ska vi börja spåna lite på en sista minuten resa i  oktober. Skulle vara så sjukt nice !


Tänk vad som händer om vi försöker slå våra (inte så) kloka huvuden ihop. Ida och Manda utomlands själva, jösses !!

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanniis

Haha.. ja åk ni till sävsjö & bada istället, det är ju nästan som utomlands ju ;) Garvar på mig!!! ;P

2011-09-20 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0