Det blev pannkaka av allt !

Jag skulle stå för lunchen igår på jobbet. Pannkaka stod på menyn. Det kan ju inte vara så himla svårt tänkte jag. Men, började alldeles för sent så jag kännde mig jätte stressad. Och resultatet? ja de som inte blev så brända att jag fick slänga dem gick sönder och blev till mini bitar eller och så blev dem jätte tjocka och allt fastnade ! ja jag hade smör efter varje gång, rörde i smeten och hade följt receptet till punkt och prick ! Jag ska aldrig mer göra pannkakor !

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanniis

Men lilla stumpan, pannkakor som är så lätt att göra ;)

2011-09-26 @ 20:32:43
Postat av: Ida

Det trodde jag med men jag tror inte att jag fick ihop en enda bra pannkaka

2011-09-26 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0