I wanna wish you a merry christmas ...

Ska upp om 4,5 timme men har inte ro till att gå och lägga mig. Har jobbat monsterpass idag med. Först 8.30-18.30 på första jobbet och sedan 19.15-23 på andra stället. Imorgon är det öppning och jag kommer vara piggast i världen när klockan ringer vid 5 ... NOT !


Höll typ på att börja gråta när vi åkte hem från Sandra och Oskar i lördags natt efter en mysig filmkväll. På radion spelade dom Feliz navidad. Helt sjukt ! Bay bay sommar ... Okej jag vet att hösten är här men är det inte lite väl tidigt att börja spela jul musik?


Igår var jag och Manda på mys hos Frida och Tillimumsan. Sådan sockertopp ! Tur att det är en nöjd unge den där Mumsan när Manda och jag över att byta blöja och vagga och trösta. Stackars barn ;) nä då det gick rätt bra men det var tur att mamma Frida var i närheten som visste vad hon gjorde.

 

Och Lisen är en bitch och det har hänt något tragiskt ! Ja i tre kronor alltså. Ja Sandra vi måste disskutera det här ! och Manda SE IFATT !


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0