Nu går vi mot ljusare tider

Äntligen har jag varit och klippt mig - tycka om ! Ska ju bli ljusare nu när våren börjar kika fram. Just nu är det tid orange men efter nästa gång är det nog ljust :)

Åkte på ordentligt med feber igår. Började med att jag frös när jag skulle åka hem från jobbet. När jag tog tempen på kvällen hade jag nästan 40 grader ! (39.8) Så idag har jag varit hemma och kurerat mig. Som tur är (och lite märkligt) har jag knappt haft någon feber idag, bara ont i huvudet.

SötIa och jag har planerat att fixa våra naglar, hoppas, hoppas att det blir i helgen.




Längtar jätte mycket efter varma och soliga dagar !

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Manda

Krya på dig snygging ! Kan ev. hända att jag kommer hem i helgen . Vi hörs . <3

2012-03-06 @ 12:59:15
URL: http://mandysander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0