På sätt och vis en mardrömm

Packar i hysteri. Klockan tickar. Hinner inte, hinner inte. Får inte plats med allt, byta väska. Var är vågen? funkar inte. Frågar älskling när vi måste åka. Var är passet? borta. Hur mycket väger det? När måste vi åka? Inser att jag inte hinner.
Vaknar, det var bara en drömm. Ska börja packa idag så jag har mycket tid på mig.

Jag har nog börjat få lite resfeber.


Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanna

Gumman då ;) Ja det är bra att börja packa i tid ! ;)

2012-05-13 @ 17:11:30
Postat av: Manda

Aaah, fick panik bara av att läsa början på inlägget ! Haha . Skönt att det bara var en dröm .

Så typiskt, man drömmer alltid sån skit innan man ska resa . :P Kysss

2012-05-14 @ 15:08:40
URL: http://mandysander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0